تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۳۸
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۲۵۳۲۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

خبر مهم برای سهامداران شستا | دلیل توقف شستا چیست؟

‌می‌متالز - خبر بسیار مهم برای بازار سرمایه این است که در پایان معاملات امروز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ معاملات نماد شستا متوقف خواهد شد. دلیل توقف نماد شستا چیست؟

به گزارش می‌متالز، شستا یکی از غول‌های بازار سرمایه محسوب می‌شود که دو سال پیش پا به این بازار گذاشت.

این نماد در سال گذشته با افزایش سرمایه‌هایی که داشت توجه همگان را به خود جلب کرد. قیمت پایانی شستا تا لحظه نگارش این متن با ۱.۱۷ درصد کاهش نسبت به روز گذشته ۱۰۱۸ ریال می‌باشد.

حجمی که امروز شستا خورده است ۱.۲۳ میلیارد برگه سهم بوده است که توانسته با این میزان حجم، حجم مبنای خود را پر کند.

نکته مهم در تابلوی شستا خروج ۱۲ میلیارد تومان پول حقیقی از این سهم می‌باشد. قدرت خریدار به فروشنده در این سهم در روز جاری تا اینجای کار ۰.۴۸ است.

شایان ذکر است که طبق اطلاعیه منتشر شده توسط ناظر بازار، معاملات شستا در پایان بازار امروز متوقف خواهد شد و این غول بازار سرمایه برای انتخاب اعضای هیات مدیره خود به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده خواهد رفت.

طبق اطلاعیه‌ای که در ۱۷ اسفند ماه سال گذشته بر روی سایت کدال قرار گرفت، آمده است:

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارک‌وی مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار میگردد حضور بهم رسانند.


نحوه حضور در این مجمع شستا


نمایندگان سهامداران حقوقی می‌توانند، معرفی‌نامه خود را تا روز قبل از برگزاری مجمع از طریق نمابر ذیل ارسال نمایند. همچنین کلیه سهامداران حقیقی و حقوقی حسب مورد می‌توانند از ساعت ۰۸:۳۰ صبح روز برگزاری مجمع نسبت به ارائه اصل معرفی‌نامه و کارت شناسایی معتبر اقدام و برگه ورود به مجمع را دریافت نمایند. (نکته ضروری: درج شناسه ملی، شماره ثبت سهامدار حقوقی، همچنین کد ملی، شماره شناسنامه، نام پدر و تاریخ تولد نماینده معرفی شده اشخاص حقوقی در معرفی‌نامه ارسالی الزامی می‌باشد) نشانی امور سهام شرکت: تهران، خیابان گاندی جنوبی، کوچه سوم، پلاک ۱۱ تلفن: ۸۲۱۰۹۲۵۸-۰۲۱ نمابر: ۸۸۶۷۰۴۰۳-۰۲۱

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده